Olen aloitteleva neuloja, olen neulonut muutaman sukat, kaulaliinat, rannekkeet jne.. Tällaisia yksinkertaisia juttuja. Minä yritän olla hyväsydäminen ihminen, sen vuoksi silloin tällöin vierailen täällä. Sieltä löysin tämän, ja päätin tehdä ainakin parit sukkaparit. Loppuvuodesta sain nämä sukat valmiiksi, joten tästä se setin rakentaminen alkaa. Ainakin lasten sukat aion tehdä, niissä ei luulisi kestävän kauaa...

1195819.jpg

Samalla sivustolla "ajoin" itselleni uuden ajokortin.

1195792.jpg

Kortti tuli vasta viime viikolla, mutta eipä ole vielä kyselty...;o) Tosin mulle pitäisi jo tuo ABC-kortti myöntää, olen ollut parisuhteessa jo neljä vuotta...ollaan harrastettu myös pimeäharjoittelua. Tässä on kortin toinen puoli:

1195796.jpg

Nyt tuli niin sekava sepustus, etten tiedä mihin kategoriaan tämän laittaisi. Jos laitan tämän käsitöihin, niin älkää ajatelko liian kaksimielisesti. ;o)